סוזוקי לאחרונה מלאו 100 שנים לחברת סוזוקי מוטור ( Suzuki ). סוזוקי, חברה יפנית , מתמחה בייצור רכבים, אופנועים ומוצרים אחרים. כיום, רכבי חברת סוזוקי מופצים בלמעלה מ190 מדינות ברחבי העולם כולו. סוזוקי – היסטוריהסוזוקי הוקמה בשנת 1909, ולמעשה הייתה בהתחלה חברה לייצור של מכונות אריגה. עם השנים הפך הייצור לתעשייתי יותר והתווסף לו ייצור של אופניים ממונעות, ולאחר הצלחתן של אלו האחרונות שינתה החברה את שמה ל Suzuki motors . בשנות החמישים החלה להתמחות החברה במכוניות קטנות ואופנועים, ואף קטפה מספר פרסים על דגמי האופנועים המצטיינים שלה. כחלק מקטגוריית מכוניות הקיי (מכוניות מיניאטוריות שייצורן נובע מחקיקה יפנית) יצרה בשנות החמישים והשישים סוזוקי מספר דגמים קטנים במיוחד, עם נפחי מנוע הנמדדים במאות בודדות של סמ"ק. בשנות השמונים , עם בואה של ה סוזוקי סוויפט, החלו "לגדול" דגמי המכוניות של החברה ואופני החברה נחשבו למובילים. בשנת 88 עלה לכביש לראשונה ה סוזוקי ויטרה, רכב שטח מקורי של סוזוקי, ומשם הדרך לליבו של הצרכן הישראלי כבר הייתי סלולה.סוזוקי – דגמים נפוצים בישראלסוזוקי סוויפט – רכב קטן וקומפקטי שהגיע אלינו בשנות השמונים (לרוב בצבע אדום). שנים אחדות לאחר כניסת הסוויפט לשוק הישראלי הגיעה איתה היורו סוויפט שעברה מקצה שיפורים קטן. כיום , הסוויפט חזרה לפני כשנתיים בדגמים חדשים והפכה לפופולארית במיוחד. היא מתאפיינת במראה מודרני וצעיר.סוזוקי באלנו – משפחתית קומקטית שייצורה התחיל בשנת 1995 . הבאלנו הפכה למציאה בשוק הרכבים המשומשים בישראל, ונחשבת למכונית אמינה, עם צריכת דלק נמוכה ומחיר נמוך יחסית לשנתון. הבאלנו הגיעה גם בדגמי סטיישן ודגמי 1800, ונבנתה מתוך כוונה לייצר סוויפט גדולה יותר הנותנת תחושה של משפחתית. סוזוקי אלטו – אחד הרכבים הותיקים בישראל של חברת סוזוקי שזכה ללידה מחדש בשנה שעברה. האלטו החדשה, בדומה לאלטו הישנה, קומפקטית במיוחד ומיועדת בעיקר לנסיעות עירוניות ועל כן היא בעלת נפח מנוע קטן (כ 1000 סמ"ק) . כיאה למשפחת סוזוקי המתחדשת, גם האלטו מצטיינת במראה צעיר וביצועים זריזים באופן מפתיע.סוזוקי והצרכן הישראלי
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||