סובארו
– היסטוריהכאמור, קמה החברה כחלק מאימפריית פוג'י , ועם השנים הפכה לחטיבת הרכב היחידה בפוג'י. הדגמים הראשונים שהציעה החברה נחשבו לפורצי דרך בגלל השימוש שעשו במנועי בוקסר, שנחשבו לאמינים ופעולתם לחלקה, ועל כן עד היום נחשבת סובארו לפורצת דרך בתחומה. סובארו דגם "1000" היה המכונית היפנית הראשונה שיוצרה ייצור המוני אשר היה בעל הנעה קדמית, שוב הוכחה לחדשנות החברה. כהמשך לאופי החדשני של החברה פיתחו מהנדסי סובארו את המכונית המשפחתית הראשונה בעלת הנעה ארבע גלגלית , תיבות הילוכים חדשניות ואת האימפרזה טורבו
– מכונית משפחתית עם ביצועים שהיו מוכרים עד אז כמתאימים למכוניות ספורט בלבד. סובארו – דגמים בולטים בישראל סובארו לאונה– הלאונה המיתולוגית, או כפי שכינו אותה רבים בישראל בפשטות," סובארו " , הייתה אחד מכלי הרכב הנמכרים ביותר בישראל אי פעם והפכה לשם דבר לרכבי סובארו האמינים, הבטוחים והאיכותיים. הפופולאריות של דגם זה, שעוד ניתן למצוא כמה ממנו על כבישי הארץ, הביאה את סובארו לשליטה בכ- 40 אחוזים משוק הרכב הישראלי בשנות השמונים.סובארו אימפרזה
– שם נרדף לאמינות ומצוינות. האימפרזה הרוויחה בצדק את שמה כרכב חדשני לתקופתו , אמין באופן חסר תקדים, שהפך לפופולארי במיוחד בקרב מנהלים ואנשי עסקים. עם השנים הצטרפי האימפרזה טורבו שפנתה בעיקר לאוהבי הרכב והפגינה ביצועים שעד אז היו מוכרים מעולם מכוניות המרוץ.סובארו B4
– גם בדור הקודם, וגם בדור הנוכחי, סובארו b4 היא מכונית מנהלים מובילה בתחומה ונחשבת לבעלת ביצועים מעולים. הנדסת אנוש מוקפדת, בטיחות מירבית ומראה יוקרתי ומהודר הביאו אותה למקומות הראשונים בקטגוריה שלה. כהמשך ישיר למסורת החברה, גם בסובארו b4 נח לו מנוע בוקסר פראי.סובארו ג'אסטי
– הגיעה לישראל בשנת 88 ויוצרה למעשה עד שנת 95 כרכב מיני של החברה. דגם זה הופיע לרוב בגרסת 1000 ליטר או 1200 אך למרות גודלה הקטן נחשבה הג'אסטי לזריזה ואמינה במיוחד. כיום, עדיין לא שוכחים לג'אסטי את ביצועיה והיא נחשבת לרכב סטודנטים פופלארי במיוחד עקב האמינות הגבוהה וצריכת הדלק הנמוכה. סובארו והנהג הישראליאת סובארו בישראל מייצגת כבר החל משנות השישים חברת יפנאוטו, ולמעשה סובארו הייתה הרכב היפני הראשון שהגיע למדינת ישראל הצעירה. אזרחי ישראל חיבבו במהרה את הסובארו האמינה והזולה ועל כן במהרה הפכה ישראל ליבואנית מספר שתיים בעולם של רכבי סובארו
.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||