קשה להאמין, אבל כאשר השם הונדה מעלה בזיכרונכם חבורת נערים נוהגת בפראות בכבישי ישראל, ברחבי העולם עובדים למעלה ממאה שמונים ואחת אלף איש לטובת הקונגלומרט הענקי הזה שנקרא
Honda.חברת הונדה מייצרת כיום כלי תחבורה מגוונים, החל מאופנועים ועד משאיות, טרקטורים וגנרטורים חשמליים. אחת מהחטיבות העיקריות שלה היא חטיבת הרובוטיקה שהוקמה בשנת 1986. פיתוח הרובוטים בחטיבה
, קרם עור וגידים והגיע להיות מוביל עולמי. החטיבה מזוהה בעיקר עם הרובוט "אסימו", מהמתקדמים בתחום.Honda
, מאמינה בכבוד לפרט. כמו כן לטענתה קיימות שלוש הנאות: הנאת הקנייה, הנאת המכירה והנאת היצירה. הארגון מחפש אחר האופי של כל פרט, בכדי למצות את המרב מכל סיטואציה. הונדה היא היצרנית הגדולה בעולם בתחום האופנועים ואחת המרכזיות בתחום הרכב. לחברה יש כמעט ארבע מאות חברות בנות ברחבי הגלובוס, ושווי השוק שלה נוסק מעבר לשמונים וחמישה מיליארד דולר.Honda
ידועה גם בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים שברשותה. בין שאר הפיתוחים, נמצא מנוע הבעירה הפנימית, אשר מוביל את השוק העולמי במספר המכירות. הונדה מפתחת כיום גם מטוסים קלים ומטוסי מנהלים לשימוש המגזר העסקי, ומן הצד השני, שוקדת על טכנולוגיות בתחום האנרגיה הירוקה כגון שימוש באתנול וכדומה.Honda
, בישראל מיוצגת על ידי חברת "מאיר" ומשמשת כספונסרית לקבוצת הכדורגל של "מכבי חיפה". הונדה ידועה בעיקר בזכות הדימוי הניצי שנוצר לרכביה. מכוניות ספורט מהירות, האצה פנומנלית ועיצובים חדים ועתידניים. הדגם המוביל של החברה מאז ומעולם נקרא הונדה "סיוויק". דגם זה, יצא לאוויר העולם בשנות השבעים, והחל להוות מתחרה מרכזי למכוניות האמריקאיות הכבדות. יתרונה הגדול טמון היה בצריכת הדלק החסכונית שלה. ההקשר בין צריכת דלק חסכונית לבין רכבים אמינים, איפשר לחברת הונדה להתבסס בשוק האמריקאי ולהגדיל את היצע המכוניות והאופנועים שלה. התפתחות חטיבת האופנועים שלה, מיתג את החברה והגביר את המיתוס בנוגע ליכולותיה הספורטיביות.המטרה המרכזית של חברת הונדה היא לרצות את לקוחותיה בכל עת, בכדי שהם יחזרו ויקנו מוצרים נוספים. החוזקה של שיתוף הפעולה בין החברה העולמית לבין הסוכנים המקומיים במדינות השונות, גורמת לסינרגיה ממשית ברמת התפעול והשירות, כך שהמרוויחים הגדולים הנם לקוחות החברה. הונדה עמלה רבות על יצירת קשר נכון ובריא עם לקוחותיה החדשים והקיימים, ומנסה להביא לידי שיפור כל מפגש צרכני. בזכות היותה חברה עם תדמית מאד ממוקדת, הונדה עוסקת ללא לאות בהכרת קהלים נוספים ובהרחבת מעגלי הלקוחות. הארגון ידוע בכך שאינו שוקט על שמריו לעולם
, ומביא לעולם פיתוחים חדשניים בקנה מידה בינלאומי.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||